Mijn Werk

Projecten

Positionering & branding & webdesign - Vind Evenementen zorg

In de laatste fase van mijn studie heb ik aan de positionering, branding en webdesign van de start-up Vind Evenementenzorg gewerkt.
Het doel van de opdracht was om een nieuwe identiteit en positioneringsstrategie te ontwikkelen die aan sluit bij het bedrijf en de doelgroep. Een website en het online platform zijn daar mede een product van.

Instagram & fotografie

@ aishacampfens

Organizing large events is our passion. Since the early start we wanted to enrich you experience, making it meaningful and not just fun and exciting.

@ casaippa

Organizing large events is our passion. Since the early start we wanted to enrich you experience, making it meaningful and not just fun and exciting.

@ marleysdogstagram

Organizing large events is our passion. Since the early start we wanted to enrich you experience, making it meaningful and not just fun and exciting.

Try it Yourself

What makes design so alluring? We believes the answer is designers. That’s why we have made our entire focus on you – the designer. Your style, your ideas, your creativity. Go on – Try, share and design now!

Play it forward

We’ve worked for over a year to offer you the best possible web design solution. Now, all you need to do is press ‘Play’.

A good portfolio will get you an interview. A good attitude will get you a job.

We have a great opportunity for experienced photographers to join our team. Yes, we do need you to already own a camera. No, your iPhone camera won’t cut it. Go on, ‘Shoot’ us a message.

Surf's up!

There are 23 million estimated surfers around the world. The longest amount of time spent surfing one wave is 37 minutes. There are many other reasons you should get on board.

Hello.

I love you, won’t you tell me your name? These immortal words by legendary musician Jim Morrison are still as relevant today, in this digital age, as they were back then. 

Your Journey

Desert Tiptoes Inc. is a company that set forth to boldly go where no other company has gone before, and to get as many individuals to walk barefoot across the Sahara desert, leaving beautiful and temporary foot marks behind. When we started, we had no clear vision as to why we wanted to get people to do that. Today, 20 years later, we are still kinda confused.

If you feel lost, disappointed, hesitant, or weak, return to yourself, to who you are, here and now and when you get there, you will discover yourself, like a lotus flower in full bloom, even in a muddy pond, beautiful and strong.

Masaru Emoto

Writing, made simple.

Everyone can write, but not everyone is a writer. What makes the difference is the keen eye for detail and beauty.

Do what I want, not what I say.

Learn More

Revolution

We all want to change the world. But when you talk about destruction, don’t you know that you can count me out. Don’t you know it’s gonna be alright?

Project - Detect-it - Gemeente Gelderland

Voor het semester Solutions for Interactive Media (SIM) was het doel om ook het jongere publiek van het Airborne Museum in Oosterbeek beter te betrekken.
 
Met de Detect-it app en de aanwijzingen in het museum achterhaalt de gebruiker het raadsel van de gebroeders Kuik. Dit hebben we gedaan door een variant op het bekende spel Cluedo te maken.
Als concept owner ben ik tijdens het semester verantwoordelijk geweest voor het grafisch ontwerp en art direction van de Detect-it app.

Stylerepertoire - Fashion & lifestyle fotografie

Fotografie voor de webshop Stylerepertoire.com.
Op Instagram is meer terug te vinden van mijn werk.

Positionering & branding - Traffic Today

Tijdens mijn minor Brandmanagement heb ik samen met een multidisciplinair studententeam het merkprobleem van Traffic Today aangepakt. Aan het einde van de minor hebben we een merkadvies en merkboek mogen  presenteren tegenover de opdrachtgever. Dit mooie project heb ik mogen afronden met een individueel eindcijfer van een 8,4.
In de bovenstaande slider is de nieuwe positionering en branding te zien in het door mij gemaakte merkboek van Traffic Today. 
 
De offline versie is gemaakt met een harde bedrukte kaft die rode schutbladeren heeft en in een formaat van 15 x 15 cm.
 
De beste weergave van het design is per 2 pagina’s (net als in een boek).

Kookvideo - Grillmasters

In 2016 heb ik meegewerkt aan deze video opdracht voor Grillmasters. Samen met een klein team zijn we tot een succesvol resultaat kunnen komen waar je als hamburger liefhebber je vingers bij aflikt. Mijn aandeel in de productie: de art direction en het filmen van de close-up beelden.

Campagne - Als je wildplassen

In 2017 heb ik voor het schoolproject Blended Media Productions (BMP) samen met vier mede-studenten een prototype voor een campagne gemaakt. Vanaf scratch zijn we begonnen met in Amsterdam een probleem te zoeken. Tegelijkertijd was het bericht van Geerte Piening groot in het nieuws. Zij kon na het uitgaan door de afwezigheid van sanitaire voorzieningen voor vrouwen niets anders dan op straat plassen waar ze vervolgens een flinke boete voor kreeg.
 
De afwezigheid van deze voorzieningen voor vrouwen heeft ons er toe gezet een campagne te ontwikkelen om jongeren een petitie te laten tekenen om vervolgens aan de Amsterdamse gemeenteraad aan te bieden. 
De campagne en huisstijl heeft een duidelijke link met het communistische Noord-Korea, maar dan met een dikke knipoog. Deze controversiële vormgeving trekt de aandacht met humor, maar symboliseert ook het samen in beweging komen voor voorzieningen die normaal horen te zijn.

Campagne / project - Shout Oud

Voor het schoolproject Audiovisuals for internet hebben ik en 14 andere studenten een campagne met als doel een livestream op te zetten om bij te dragen aan een goed doel. In ons geval was dat het creëren van bewustwording van eenzaamheid bij ouderen.
 
Door een winnende pitch van mijn projectpartner en ik hebben wij de leiding mogen nemen in het productie team als regisseur en productieleider. Daarnaast heb ik me bezig gehouden met de art direction.

Fotografie publicatie's

Tijdens mijn fotografie opleiding heb ik meerdere fotoserie’s gemaakt. Twee daarvan zijn door verschillende online magazine’s gepubliceerd.

De eerste reeks foto’s (met het bloemetjes behang) is gepubliceerd in Revolution en Stilo magazine.

De tweede reeks foto’s (op locatie) is gepubliceerd in  Revolution magazine.